Hur går man vidare?

Mitt hjärta gör så ont. Jag visste inte att det kunde göra så ont.

I mitt huvud har jag alltid kännt, det kommer bli bra igen, vi kan ta oss igenom det här. Det kommer att bli bra, bara vi vill att det ska bli det.

Men det var tydligen bara jag som ville att det skulle bli bra igen.

Hur fan går man vidare? Hela mitt liv bygger på dig.

Allt som jag har gjort, alla erfarenheter jag har, har jag med dig!

Jag vet att det är viktigt att skapa egna erfarenheter, men mina egna har inte så stor betydelse när jag inte får dela dom med dig!

Jag skulle kunna mala på hur länge som helst. För jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta mig igenom det här.

Jag har inga krafter. Jag har ingen ork.

När jag ville ta en paus i vårt förhållande, så var det just för att jag behövde få vara lite ifred. Jag ville få känna att jag saknade dig. Jag har alltid älskat dig, och jag har alltid vetat att jag är kär i dig, jag behövde bara få friska upp mina kännslor.

Åh jag hoppas verklien att du känner på samma sätt som jag gjorde efter att jag berättade att jag ville ta en paus.

Skräckslagen i panik. Vad har jag gjort, varför sa jag så? Jag älskar ju honom, jag kan göra allt för honom. Det är ju honom jag vill gifta mig med, och jag skulle kunna göra det nu för att bevisa hur jag känner.

Men allt kom bara tillbaka som en smäll på käften. Du lämnade mig!
Jag vill inte prova mina läppar mot någon annan. Jag vill ha dina läppar mot mina!

Anton!

Jag hoppas verkligen att vi är som Lily and Marchall!

Åh jag hoppas att du snart inser att det här är fel!

Det är inte så här det ska vara. Vi är inte som andra!

Vi kämpar och tar oss igenom saker, tillsammans!

Jag vill inte att du ska radera mig. Jag vill inte att du ska radera det du känner för mig. Jag vill att du ska spara det! Så att vi kan bygga på något nytt, som ska bli ättre och starkare!

Hur fan gå man vidare?

~ av mickisdiary på mars 15, 2009.

Lämna en kommentar